DALYAN İZTUZU PLAJ TURU

GEZİLECEK YERLER

Fiyat Hesapla

Dalyan Hakkında Bilgi

Türkiye de Kültür ,doğa ve ekoloji gezilerinin bir arada yapılabildiği Dalyana olan ilgi son yıllarda giderek artmaktadır. El değmemiş doğası , tarih öncesine ait kaplumbağları , antik kentleri ve mavi yolculuğa çıkanlar için uğrak bir nokta olması sebebi ile Dalyan popüler bir turizm merkezidir. Çevre korumacıları tarafından dünyanın öncelikli korunması gereken 10 noktasından biridir. Her yıl caretta caretta ların yumurtalama döneminde binlerce doğa severi kendine çekmektedir . Ayrıca Kuş gözlemcilerininde en çok ziyaret ettiği noktalardan biridir. Sizlerde bu güzellikleri yaşamak istiyorsanız Moya Tur ile dalyan turuna katilabilirsiniz...

1. Gün - TUR PROGRAMI

Sabah kahvaltı molamız sonrası Aydın Çine Yolu üzerinden, Çine baraj gölünü, daha sonra Sakar tepesinden Gökova  Akyaka, Azmak deresinin doyumsuz manzarasını seyrederek Köyceğiz Gölünü karşıdan görerek şirin belde  Dalyan’a ulaşıyoruz. Bize özel teknemize geçip Dalyan Kanalında zevkli bir yolculukla kral kaya mezarlarını seyrederek fotoğraflıyoruz, tatlı tuzlu su karışımı sülündür gölünü, kefal balıkları üreme alanını görüp İztuzu sahiline Akdenize ulaşıyoruz.(Dalyan İztuzu sahili 2008 yılı Avrupa en iyi açık alanı, 2013 yılı Avrupa’nın en iyi 7.Plajı seçilmiş ayrıca Caretta Caretta kaplumbağaların üreme alanıdır) burada yüzme molası veriyoruz. Güzel geçen günün sonunda Dalyandan ayrılıp  Sakar Dağı eteklerine yaslanmış, Akyaka’ya varıyoruz.  Akyaka’daki serbest zamanımızdan sonra, Keyifli geçen günümüz sonrası yoldaki gerekli molaların ardından İzmir’e ulaşıyoruz.  Başka bir MOYA TUR turumuzda buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz.